Клас: 5
Форма роботи:
подорож - гра по станціях.
Цілі і завдання :
·
Активізувати навчальні уміння і навички школярів.
·
Розвивати
пам'ять, логічне мислення, мову ,
увагу учнів.
·
Підвищувати
мотивацію вивчення предмету.
·
Виховувати
активність, відповідальність при роботі в команді.
Обладнання: - назва і план гри-подорожі (оформлення
дошки);
- маршрутні листи (Route List) для
кожної команди;
- картки з лексичними завданнями ;
- речення-«мішені» і «стріли» з
граматичним часом;
- картки із загадками;
- бланки для складання діалогів;
- сертифікати
та медалі переможцям;
- комп’ютер.
·
Підготовка до
проведення:
Всі
потрібні матеріали для гри (Route
Lists, картки та бланки) учитель готує заздалегідь (додатки 1-6);
Учнів
необхідно поділити на команди по 5-6 учасників (до складу команд можуть входити
учні 5-х і 6-х класів), обрати капітана кожної команди;
Складається
експертна група, до складу якої разом з учителем можуть входити старшокласники.
Перебіг заходу
I.
Вступ:
·
Організаційний
момент.
Привітання
учасників.
Всі команди
співають пісню “You Say Hello” (демонструється
кліп)
·
вхідна бесіда.
Good afternoon, children!
I’m going to play “Station Game” with you. Listen to me, please. I want to tell you about this
game.
“Station Game” has 5
stations:
Ø
Lexical Station
Ø
Grammar Station
Ø
Riddle Time
Ø
Speaking
Ø
Captain’s Contest
II.Основна частина.
Гра по станціях.
1.
The first station is “Lexical”.
You have to find
words with definite letters.
2.
The second station is “Grammar”.
You have to complete
tag-questions and match some sentences with the tenses.
(“Robin
Hood’s Arrows”)
3.
The third station is “Riddle Time”. I have some
riddles for you.
4.
The fourth station is “Speaking”. You have to complete
a dialogue and act it out.
5.
The last station is “Captain’s Contest”. There are two
secret messages for the team’s captains.
III.
Заключна
частина.
·
підведення
підсумків
·
нагородження
переможців
(медалі кращім гравцям - Містер і Міс
Всезнайко;
сертифікати учасників
Додаток 1
Route
List
1. Lexical Station
|
|
a) “Rhyming
Twins”
|
|
_____________________
|
_______________________
|
b) “Use a
Letter, Make a Word”
|
|
2. Grammar Station
|
|
a) “Robin
Hood’s Arrows”
|
|
b) Tag-questions
|
|
3. Riddle Time
|
|
4. Speaking
|
|
5. Captain’s Contest
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий